خريد براي دکوراسيون اداري تفاوت زيادي با دکوراسيون خانه دارد. شما مي‌توانيد با حساسيت کمتري براي شرکت خود مبلمان اداري دست دوم خريداري کنيد. با اين کار هم بخشي از هزينه‌ها را کمتر مي‌کنيد و هم مي‌توانيد دست بازتري براي تغييرات دکوراسيون داشته باشيد.
منظور ما از خريد مبلمان دست دوم، اين نيست که ارزان قيمت‌ترين مبلمان را براي شرکت خود انتخاب کنيد. خريد شما بايد نيازهاي شما را برآورده کند و علاوه بر آن در قبال پولي که پرداخت مي‌کنيد ارزشمند باشد.
در اولين گام، بودجه خود را تعيين کنيد. سپس بر اساس بودجه خود به دنبال مبلمان مورد نظر خود بگرديد. پس از کمي تحقيق ممکن است گزينه‌هاي جديدي به ليست شما اضافه يا کسر شود. اما تمام تلاش شما بايد اين باشد که با بودجه تعريفي، بهترين انتخاب را داشته باشيد.


نکاتي براي مبلمان اداري دست دوم


براي خريد مبلمان دست دوم در محل کار، درگير ظاهر آن نشويد. ممکن است آن را در کنار پارتيشن اداري خود متصور شويد. شما بايد همه ويژگي‌هاي آن را در نظر بگيريد. زيبا کردن ظاهر با مبلمان در فضاهاي اداري تنها يکي از المان‌هاي انتخاب است. کيفيت مبلمان، رنگ پارچه و چوب، نوع پارچه و روکش صندلي، ابعاد و تعداد آن، نحوه شستشو و نگهداري و … همگي از عناويني هستند که ما بايد از آن براي تصميم‌گيري خود آگاه باشيم.



براي خريد مبلمان دست دوم به چه نکاتي توجه کنيم؟


درست است که مي‌خواهيد با خريد مبلمان اداري دست دوم در هزينه‌ها صرفه جويي کنيد، اما لازم است از خريد خود مطمئن باشيد. يک خريد مطمئن خيال شما را براي مدت‌ها راحت نگه مي‌دارد. اما جدا از اين موضوع بايد نحوه نگهداري از اين مبلمان هم بدانيد.
حتما براي خريد مبلمان سعي کنيد به صورت حضوري براي مشاهده محصول مراجعه کنيد. از تمام زوايا آن را بسنجيد. رنگ، ابعاد، تعداد، وزن، جنس و تمامي مشخصات آن را ببينيد و آن را در فضاي اداري شرکت خود تصور کنيد. ممکن است ظاهر واقعي محصول با عکس آن هنگام خريد تفاوت داشته باشد. براي جلوگيري از اين منظور پيشنهاد ما اين است که حتما خريد خود را به صورت حضوري انجام دهيد.
پس از اين که از سلامت مبلمان مطمئن شديد و خريد خود را انجام داديد لازم است نحوه نگهداري از آن را بدانيد. ممکن است شستشو و نگهداري پارچه و چوب اين مبلمان نيازمند شرايط خاصي باشد که شما از آن بي‌خبر باشيد. بنابراين با يک سهل‌انگاري کوچک از عمر محصول کم مي‌کنيد.
برخي از مبلمان اداري داراي برگه ضمانت کالا هستند، بهتر است اگر مبلمان برند خريداري مي‌کنيد اين برگه را از فروشنده درخواست کنيد و تاريخ ضمانت آن را چک کنيد.


صرفه جويي در هزينه


مبلمان استفاده شده از هر جنس پارچه و چوبي که باشد، از قيمت آن کم مي‌شود. ممکن است در بازار از مدل خاصي براي خريد خوشتان آمده باشد اما زماني که قيمت بالاي آن را متوجه مي‌شويد از خريد آن دست مي‌کشيد. اما اگر بدانيد که دست دوم اين مدل نيز براي شما مناسب است و با قيمت بهتري به فروش مي‌رسد، تصميم شما تغيير پيدا مي‌کند.
شايد فکر کنيد که با اين کار کلاه سرتان مي‌رود و بعد از مدتي از خريد مبلمان اداري دست دوم پشيمان مي‌شويد؛ اما بايد بدانيد در لحظه خريد لازم است تمامي جوانب را بسنجيد تا چنين اتفاقي براي شما پيش نيايد.
خريد مبلمان اداري نياز به دقت زيادي دارد. در لحظه‌اي که تصميم به خريد آن داريد، کمي دست نگه داريد. با چشم باز مبلمان را بررسي کنيد، در صورتي که کيفيت لازم را نداشته باشد بايد از قيمت آن کسر شود. در صورتي که با فروشنده با توافق درستي نرسيد از خريد آن صرف نظر کنيد. پولي که در قبال مبلمان دست دوم هم مي‌پردازيد بايد ارزش پرداخت داشته باشد.
در صورتي که قيمت پيشنهادي فروشنده براي خريد شما مناسب باشد، در هزينه‌هاي شرکت صرفه جويي خواهيد کرد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : خريد ,مبلمان ,کنيد ,بايد ,اداري ,قيمت ,خريد مبلمان ,براي خريد ,مبلمان اداري ,صرفه جويي ,داشته باشد ,خريد مبلمان اداري
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ثبت شرکت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه شیراز Lori فروش کالباس بر محک السلام علیکم یا اولیا الله Steve آموزش و مشاوره تلفنی دامپزشکی بیماریهای سگ گربه پرندگان زینتی حیوانات خانگی onegeorgia Brooke