اگر صاحب کسب و کار باشيد حتما براي انتخاب مبلمان اداري شرکت خود دچار سردرگمي شده‌ايد. کار سختي نيست اما بايد چند نکته را رعايت کنيد. اگر بپرسيد مبلمان اداري مناسب چه ويژگي‌هايي دارد قسمتي از اين کار را به خود شما ميسپارم. چرا که در درجه اول و آخر تصميم‌گيرنده شما هستيد. اما پيشنهاد مي‌کنيم قبل از انتخاب و خريد اين مقاله را مطالعه کنيد.
خريد مبلمان اداري مناسب بر اساس مولفه‌هاي مختلفي انجام مي‌شود. نوع دکوراسيون شما، نوع پارتيشن اداري ، متراژ فضا، رنگ‌هاي به کار برده شده در فضا، تعداد مورد نياز، در نظر گرفتن نوع حرفه و … همگي براي خريد مبلمان بايد در نظر گرفته شود تا خريد شما انتخابي بي نقص از آب در بيايد. همچنين جنس روکش و راحتي مبلمان اداري نيز بايد توجه ويژه‌اي داشته باشيد. براي خريد مبلمان تنها به ظاهر آن بسنده نکنيد. اين که تا چند سال فضاي دکوراسيون اداري شما را تحت تاثير قرار بدهد نکته مهمي است که راحتي شما را در حين نشستن تضمين کند. زماني که در محيط اداري خود احساس آرامش داشته باشيد، امکان پيشرفت شغلي و در نهايت سازمان شما بيشتر محقق مي‌شود. چرا که ميز و مبلمان اداري از وسايلي هستند که کارمندان همه روزه با آن‌ها سر و کار دارند. پس اهميت مناسب بودن آن حرف کمي نيست. از همين رو پيشنهاد مي‌کنيم با افراد خبره در اين حوزه م داشته باشيد.


 مبلمان اداري


 


انتخاب مبلمان اداري مناسب با بودجه شما


شايد فکر کنيد اين موضوع براي قدم آخر انتخاب است، اما من آن را نقض مي‌کنم. براي مثال اگر همه جوانب را هم در نظر بگيريد و تمامي ويژگي‌هاي يک مبلمان را بررسي کنيد و به مرحله تعيين قيمت برسيد کار برايتان کمي مشکل مي‌شود. فکرش را بکنيد کلي زمان صرف بررسي محصولات کرده‌ايد و سپس در مرحله تعيين قيمت با مشاور به تفاهم نرسيد.
براي خريد هر وسيله‌اي اولين قدم اين است که بودجه نهايي خود را به فروشنده اعلام کنيد. با اين کار در زمان خود و افراد مشاور صرفه‌جويي مي‌کنيد. تنوع مدل‌هاي مبلمان در بازار به قدري زياد است که شما بايد براي انتخاب خواسته‌هاي خود، به ويژگي‌هاي آن الويت بدهيد. يکي از ويژگي‌هايي که مي‌توانيد آن را کنيد مشخص کردن بودجه شماست. در اين صورت مشاور يا فروشنده با توجه به مبلغ پيشنهادي شما، گزينه‌هايي را پيش رويتان مي‌گذارد.
براي اطلاعات بيشتر مقاله ” عوامل موثر در قيمت مبلمان اداري ” را بخوانيد.


بر اساس متراژ اتاق، مبلمان اداري را انتخاب کنيد


پس از تعيين مقدار هزينه قابل پرداخت، حال فضايي که قرار است براي خريد مبلمان اداري مناسب اقدام کنيد را در نظر بگيريد. شما بايد بدانيد که چه تعداد افراد روزانه در اين اتاق حضور خواهند داشت. حال بر اساس آن تعداد، چه مدل مبلماني را انتخاب کنيم که از فضا بهترين استفاده را داشته باشيم. اگر در فضاي اداري شما، مبلمان فضاي زيادي را اشغال کنند براي جابجايي آن دچار مشکل مي‌شود. همچنين فرض کنيد در اين اتاق يک جلسه رسمي برقرار شود. مهمانان چگونه از بين مبلمان رد شوند؟ شايد لازم باشد مابين جلسه فردي از اتاق خارج شود، در اين لحظه همه مهمانان بايد جاي خود را تغيير دهند تا فرد بتواند از اتاق بيرون برود. اين کار جنبه زيبايي در کسب و کار حرفه‌اي شما ندارد.
مسلما در فضاي شرکت وسايل ديگري نيز وجود دارد. حتما براي سازماندهي اسناد خود يک کمد داريد. ميز اداري که معمولا وسط اتاق قرار مي‌گيرد خود فضايي را اشغال مي‌کند. شما بايد فضاي اين وسايل را نيز در نظر بگيريد.
براي آسان شدن راه، تمامي مراحل اين کار را به گروه مهندسي مکعب بسپاريد. کارشناسان با تجربه اين شرکت تمامي جوانب را بررسي و بهترين پيشنهاد را به شما مي‌دهند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مبلمان ,اداري ,کنيد ,بايد ,خريد ,اتاق ,مبلمان اداري ,براي خريد ,اداري مناسب ,خريد مبلمان ,تعيين قيمت ,مبلمان اداري مناسب ,انتخاب مبلمان اداري
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دزدگیر ، حشره کش برقی رویای خیس کتابخانه حکمت دهنه شرکت سایه روشن | پوشش سقف پاسیو نظام مهندسی سایت تفریحی فان بکس طراحی لوگو همه چی پیدا میشه pcfa باربری تهران اتوبار تهران چلسی