امروزه به ارگونوميک بودن وسايل اداري اهميت زيادي داده ميشود. آسيبهايي که در طولاني مدت براي کارمندان اداري ايجاد ميشود توليد کنندگان را در فکري انداخت که بتوانند وسايلي را توليد کنند تا مراقب سلامتي جسماني افراد باشد. نتيجه اين موضوع آنقدر مهم است که شايد حتي براي هيچ يک از ما چندان مهم نباشد. توقع ما از يک ميز اداري خوب چيست؟ اين موضوع بايد دقيقتر بررسي تا منجر به يک انتخاب عالي شود. در اين مقاله به شما در اين زمينه راهنماييهاي مفيدي ميدهيم؛ پس با ما همراه شويد.
براي خريد هر وسيلهاي مانند مبلمان اداري و … به خصوص در تعداد بالا توصيه ميکنيم به صورت حضوري به يکي از مراکز معتبر مراجعه کنيد. اين که جنس مورد نظر را از نزديک ببينيد در تصميمگيري نهايي شما تاثير ميگذارد. حتما براي شما هم پيش آمده که وقتي کالايي را به صورت اينترنتي خريد کردهايد با عکس آن تضادهايي دارد. گاهي اوقات در مرحله ويرايش عکس کالا اين مشکل به وجود ميآيد که نتوانند نور و رنگ و جزئيات کالا را به خوبي به واقعيت نزديک کنند. به همين دليل ممکن است باعث نيتي مشتري شود.
اين که براي ميز اداري ويژگيهاي خوب به کار ببريم کاملا به شغل و حرفه شما بستگي دارد. در واقع ممکن است يک ميز اداري براي مشاغل پزشکي کارآمد باشد، اما براي شرکتهاي استارت آپي مناسب نباشد. به همين دليل المانهاي مختلفي را براي انتخاب ميز اداري در نظر بگيريد.
اگر بخواهيم از سادهترين ويژگيها براي اين انتخاب شروع کنيم بايد به ظاهر ميز اداري توجه کنيم. دکوراسيون شما اولين موضوعي است که هر فرد جديد الورودي به آن توجه ميکند. با اين قضيه ميتواند تفکرات متفاوتي را به ذهن خود راه بدهد. بنابراين ظاهر ميز اداري موضوع مهمي براي کسب و کار شماست.
ميز اداري که به تازگي قرار است جزو دکوراسيون شما شود، بايد از لحاظ ابعاد، رنگ، سايز، وزن، نحوه قرارگيري و … با ديگر وسايل شما تناسب داشته باشد. اين تناسب ميتواند ظاهر دفتر اداري شما را زيباتر از قبل کند. درست است که سليقه شما هم براي اين کار بايد در نظر گرفته شود، اما انتخاب اين ويژگيها براي دکوراسيون اداري لازم است توسط متخصصان آن بررسي شود.
بعد از ظاهر ميز حتما و حتما به کيفيت آن دقت کنيد. جنس ساخته شدن آن بايد در حد مطلوب باشد تا خرج دوباره بر روي دستان شما نگذارد. در صورتي که يک جنس بي کيفيت خريداري کنيد براي مدتي شايد نياز شما را رفع کند اما بعد از آن پاسخگوي کار و فعاليت شما نيست. به همين دليل بهتر است از همان ابتدا يک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشيد.
نياز هر کارمند در فضاي اداري باهم متفاوت است. دليل اين تفاوت ميتواند در نوع شغلي و حرفه آنان باشد. براي مثال کارمندي که در بخش بايگاني مشغول به کار ميشود براي دستهبندي اوراق به تعدادي کمد و کشو در کنار ميز خود نياز دارد. براي وجود اين فضا بايد فکري داشته باشيد.
در هر صورت بهتر است قبل از ثبت سفارش براي ميز اداري خوب ، نياز کارمندان خود را بدانيد. براي اين کار ميتوانيد با آنها م کنيد. حتما به نتايج بهتري ميرسيد. گاهي در مرحله نيازسنجي کارمندان متوجه موضوعات جالبي ميشويم که تا به حال از زاويه ديد آنها به قضيه فکر نکردهايم. براي مثال شايد بهتر باشد شما حتي براي شرکت خود ميزهاي اداري گروهي تهيه کنيد تا استفاده بهتري از فضا داشته باشيد.
حتي آنها ممکن است براي رنگ ميز اداري هم نظراتي داشته باشند که کار را براي شما آسانتر کند. جميع اين مها را ميتوانيد در نهايت تحت اختيار يک کارشناس دکوراسيون قرار دهيد و از او هم نظراتي را بپرسيد.
براي اطلاعات بيشتر مقاله ” عوامل موثر در انتخاب ميز اداري ” را بخوانيد.
درباره این سایت