ميز کانتر اداري همان ميزهاي پذيرشي است که در بدو ورود به شرکتهاي مختلف شاهد آن ميشويم. معمولا اولين فضايي که با وارد شدن به شرکتي، فضاي لابي آن شرکت است. در اين قسمت به احتمال قوي کانتر اداري را مشاهده کنيد که منشي آن شرکت در پشت اين ميز به شما راهنماييهاي لازم را ارائه ميدهد.
ميز کانتر انواع مختلفي دارد که شما بايد بر اساس حوزه کاري خود آن را انتخاب کنيد.ميز کانتر نمايشگاهي، بيمارستاني، اداري، ميز کانتر بانک، تجاري و ميز کانتر تبليغات از انواع ميزهاي کانتر است.
اين ميز اداري هم مانند ديگر وسايل اداري داراي انواع طرحها، مدلها و حتي رنگهاي متفاوتي است. شما به راحتي ميتوانيد کانتر اداري را مطابق با رنگ دکوراسيون خود سفارش دهيد.
در ادامه توضيحات بيشتري براي انتخاب کانتر اداري و کاربرد و قابليتهاي آن در اختيار شما قرار ميدهيم. براي خريد کانتر اداري سعي کنيد از فروشگاههاي معتبر مبلمان اداري خريداري کنيد تا بتوانيد تا مدتها از اين ميز به خوبي استفاده کنيد و نيازمند خريد ميز جديد نباشيد.
درست است که براي انتخاب دست ما باز است و ميتوانيم از انواع طرحها و رنگهاي متنوع براي دفتر کاري خود سفارش داشته باشيم. اما انتخاب ما بايد بسيار هوشمندانه و دقيق باشد تا نتيجه عالي از خريد خود گرفته باشيم.
همانطور که گفتيم براي انتخاب کانترهاي اداري ميتوانيم به رنگ آميزي دفتر کار خود دقت کنيم بر اساس آن ميز مورد نياز را انتخاب کنيم تا همخواني متناسب با دکوراسيون محل کار ما داشته باشد. اما تنها رنگ و مدل کانتر نياز ما را برطرف نميکند. شما بايد اين وسيله را به صورت ارگونوميک انتخاب کنيد. کارمندي که قرار است پشت اين ميز کار کند، در طول روز زمان زيادي را در پشت اين ميز مينشيند. بنابراين مهم است اين ميز استانداردهاي لازم را دارا باشد.
ابعاد ميز را طوري انتخاب کنيد تا در بهترين قسمت شرکت قرار گيرد. همانطور که ميدانيد ميز پذيرش بايد در قسمت ورودي و جلوي ديد افراد باشد تا با وارد شدن به شرکت شما دچار سردرگمي نشوند. به همين خاطر قبل از انتخاب و خريد ميز کانتر اداري سعي کنيد محل قرارگيري آن را مشخص کنيد و ابعاد آن را اندازه گيري کنيد. براي انتخاب ميز کانتر مورد نظر خود ميتوانيد با کارشناسان گروه مکعب که در زمينه طراحي دکوراسيون اداري تبحر و تجربه کافي دارند، م کنيد.
به طور کلي کانترهاي اداري قيمت مناسبي دارند. اما در هر صورت سعي کنيد براي انتخاب آن تمامي جوانب را در نظر بگيريد تا خريد مطمئن شما باعث پرداخت هزينههاي اضافي نشود.
با قرار دادن کانتر اداري و استخدام فردي که بتواند با ورود افراد جديد به شرکت شما، آنها را راهنمايي کند تغييري بينظير در نظم شرکت خود شاهد خواهيد شد. در اين صورت از هرج و مرج در فضاي اداري خود جلوگيري ميکنيد. زيرا هر فردي دقيقا ميداند به کدام بخش و چه زماني مراجعه کند و هر فردي شخصا به داخل واحدها براي انجام هماهنگيهاي کاري خود جستجو نميکند. اين موضوع امنيت و آسايش اداره شما را افزايش ميدهد. گاهي اوقات مسئول پذيرش که پشت ميز کانتر اداري مينشيند از ورود افراد متفرقه به داخل اتاقهاي ديگر شرکت جلوگيري ميکند. همچنين در صورتي که رفتار مشکوکي را ببيند ميتواند به واحد نگهباني يا منابع انساني گزارش دهد.
کانتر اداري ميتواند روند اجراي کارهاي اداري را تسريع بخشد. در کنار اين ميز معمولا يک کمد قرار ميدهند تا پروندههاي مراجعه کنندگان را داخل آن قرار دهند. با وجود ميز پذيرش شما با ارائه شماره پرونده ميتوانيد به اطلاعات لازم خود دسترسي پيدا کنيد.
درباره این سایت