براي خريد پارتيشن اداري عجله نکنيد. شما بايد نکاتي را قبل از خريد در نظر بگيريد. همچنين براي انتخاب بهترين پارتيشن که براي شرکت شما کارآمد باشد نياز به تجربه و تخصص داريد. اين تجربه و تخصص را همه ما نميتوانيم به دست آوريم چون داراي حرفههاي مختلفي هستيم. اما افرادي هستند که راهنماي خريد پارتيشن اداري را به ما ارائه ميکنند.
پارتيشنها مزيتهاي فراواني دارند. بسياري از مديران براي جلوگيري از انتشار صدا به خريد آن اقدام ميکنند. گاهي هم براي حفظ حريم خصوصي کارمندان لازم است به فکر جداسازي بخشهايي در شرکت خود باشيد. البته پارتيشنهاي اداري انواع مختلفي دارند که شما بر اساس نياز و همچنين بودجه خود خريد خود را انجام ميدهيد.
يکي ديگر از موضوعاتي که براي خريد پارتيشن اداري نياز است به آن توجه کنيد، رنگي است که توسط آن دکوراسيون اداري شما شکل ميگيرد. براي رنگ پارتيشن ميتوانيد از رنگ سازماني خود کمک بگيريد، يا بسته به حوزه شغلي خود از انواع رنگها براي انتخاب پارتيشن استفاده کنيد.
در ادامه مطلب ميخواهيم درباره راهنماي خريد پارتيشن اداري با شما صحبت کنيم.
قبل از اين که تصميم به انتخاب پارتيشن بگيريد و سريعا هزينه آن را پرداخت کنيد بايد نکاتي را در نظر گرفته باشيد تا وقتي کار از کار گذشت از کرده خود پشيمان نشويد.
در مرحله اول بايد کاملا فضاي مورد نظر را بررسي کنيد. هدفتان را از خريد پارتيشن بدانيد. آيا فقط زيباسازي فضاي برايتان مهم است يا براي اين مجزاسازي فکر مهمتري داريد؟ البته که ظاهر دفتر کاري شما هم به اندازه قابل توجهي مهم است اما اگر اين زيبايي با کاربردي بودن آن ادغام شود.
مرحله نيازسنجي بسيار مهم است. زيرا ممکن است شما يک پارتيشن چوبي و بدون پنجره براي قسمتي از دفتر کاري خود خريداري و نصب کنيد و بعد از آن متوجه شويد که باقي فضاي شرکت به واسطه اين پارتيشن تاريک و کم نور شده است. بنابراين اگر با کمبود پنجره در واحد خود مواجه هستيد، بهتر است از پارتيشنهاي ترکيبي استفاده کنيد که قسمتي از آنها براي انتقال نور به شکل پنجره هستند.
تعداد پارتيشن را مشخص کنيد. شما بايد بدانيد بر اساس متراژ شما قرار است فضاي مورد نظر را به چند بخش تقسيم کنيد و در داخل آنها چه تعداد کارمند قرار است حضور داشته باشند. براي اين که يک تصميم هوشمندانه بگيريد، بهتر است قبل از خريد با کارشناس طراحي دکوراسيون اداري م داشته باشيد. گروه مکعب با تجربه ارزشمند خود ميتواند به شما کمک کند.
با اضافه شدن نيروها، بايد دفتر کاري شما تغييراتي داشته باشد. ممکن است بودجه کافي براي اجاره يا خريد دفتر جديد نداشته باشيد که در اين صورت تصميم ميگيريد از فضاي فعلي به نحو احسن استفاده کنيد.
اما براي بررسي و خريد پارتيشن اداري براي دفتر کاري خودتان لازم است بهترين پارتيشني را انتخاب کنيد که پاسخگوي نيازهاي شما باشد. گران قيمتترين پارتيشن، بهترين پارتيشن براي شما نيست. شما بايد بر اساس حرفه کاري و نوع فعاليتي که در اداره انجام ميدهيد يک انتخاب صحيح داشته باشيد. علاوه بر اين بايد شرايط جوي منطقه خود را هم در نظر بگيريد و پارتيشني را انتخاب کنيد که در اثر رطوبت هوا آسيب نبيند. يک انتخاب درست شما را از پرداخت هزينههاي اضافي دور ميکند.
شايد تصور کنيد خريد يک پارتيشن ضعيف هم بتواند نياز شما را بر طرف کند. اما دقت داشته باشيد که ممکن است عمر آن کوتاه باشد و پولي که بابت خريد آن داده باشيد هم بيهوده باشد. براي اجتناب از چنين اشتباهي يک انتخاب درست داشته باشيد. شايد لازم باشد از سطح انتظار خود بيشتر هزينه کنيد، اما خيالتان از بابت پارتيشن اداري که ميخريد راحت شود.
درباره این سایت